17 Sept 2008

انا شفتك فيين قبل كدة؟؟؟؟؟؟؟


بقالي فترة حوالي 3 اسابيع كل ما مشي في الشارع احس اني اعرف الناس اللي في الشارع كلهماو بمعني اوضح احس اني شفتهم كلهم اللي بيغيظني اني انا بسألني طب انتشفتهم فيين يا ابني و الا قابلتهم امتي مش قادر اعرف و حابقي حاموت واسألهمبس طبعا بأحرج لأني جربت كذا مرة و لقيت الناس بتقوللي لأ ولا نعرفك يا استاذ طب دا ايه دا عقل باطن ؟ولا انا في حاجة عندي؟ولا فعلا بابأة عارفهم بحكم نزولي الكتيربس لأ مش معقوله اعرف كل دول لأ وكل يوم حد يقوللي حاجه؟ طب حصلت لحد قبل كدة؟

في تفسير علمي احدهم قاله لي ان في عين بتشوف قبل عين ماشي فلما العين التانيه بتشوف الشخص المراد , تكون العين الأولانيه سجلت في الذاكرة صورة الشخص ونتيجة لذلك الواحد بيحس انه شاف البني ادم دا قبل كدهايه حد مقتنع ؟؟ مش عارف مش داخله دماغي افتكرو اني قلت احدهم قال لي ............................................

No comments: